måndag 15 juni 2015

Månadsuppföljning 11/5 - 14/6


Igår stämdes portföljen av för perioden 11/5 - 14/6

Insatt under perioden: 2700 kr
Nettoutdelat unde perioden: 1192 kr
Värdeökningen under perioden: -3153 kr (Total förändring minus insatt)
Total värdeförändring under perioden: -453 kr

Totala insättningar på 2700 kronor är i nivå med föregående periods insättningar. En nivå jag är nöjd med. Nu under sommaren jobbar jag vilket gör att jag satsar på att kunna skruva upp nivån något, dock beror det på om en del resor som ligger i pipelinen blir av eller inte. Man ska inte glömma av leva lite också!

Även denna månaden minskade portföljen trots stabila insättningar och en god nettoutdelning. Det är första gången någonsin portföljvärdet backar två månader i rad - Det är nu jag och min strategi prövas på riktigt. Hittills känns det lugnt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar